اینستاگرم و میدیا

اینستاگرم را بیشتر بشناسید

اینستاگرم و میدیا

اینستاگرم را بیشتر بشناسید

آشناییت بیشتر با اینستاگرام و چگونگی فعالیت در آن

چرا اینستاگرام؟ چرا به این اندازه حائز اهمیت است؟ زیرا در تمام جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و البته با میزان استفاده ای که در ایران مشاهده میکنیم میتونه این شبکه رو به یکی از بهترین شبکه های اجتماعی آزاد و بدون فیلتر تبدیل کنه.

که البته تبدیل شده و همگی کم کم شاهد راه انداختن کسب و کارهای حرفه ای توسط این شبکه اجتماعی هستیم, که حتی در حال حاضر منجر به خرید و فروش صفحات این برنامه در میان مردم شده و همچنین تشکیل پلتفرم هایی همانند socialtradia که در این راه شما را تنها نخواهند گذاشت و به آسانی شما را با این مارکت آشنا خواهند کرد و به کابران خود این اجازه را میدهد که خیلی راحت در این پلتفرم خود را نشان دهند.

بنابراین بیاید برای استفاده بهتر و نتیجه مغلوب تر با قابلیت های جدید این شبکه ی اجتماعی بیشتر آشنا شویم.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام به وسیله شماره موبایل

اینستاگرام با اضافه کردن بخشی در قسمت تنظیمات جزئیاتی ایجاد کرده که کاربران بتوانند از طریق شماره تلفن یکدیگر را پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، با گسترش فناوری و شبکه های اجتماعی، افراد دیگر می‌توانند به راحتی دوستان قدیمی و یا هم‌کلاسی های خود را پیدا کنند.

همه ی ما دوستان یا آشنایانی داریم که اسم اکانتشون را به شکل مستعار یا به شکل های مختلف نام گذاری می کنند و وقتی که ما برای پیدا کردنشون اسم آنها را بررسی می کنیم چیزی پیدا نمیکنیم بنابراین اینستاگرام گزینه ای را برای حل این مشکل به قسمت پروفایل اضافه کرده است که بتوانید از طریق شماره تلفن آن ها به اکانت اینستاگرامشون دسترسی پیدا کنید.

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن مراحل زیر را به ترتیب باید انجام داد:

نرم افزار اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید.(قسمتی که پست های به اشتراک گذاشته شده ی خود را مشاهده میکنید)

بالای صفحه علامت (سه نقطه در اندروید و آچار در آیفون) را لمس کنید.

پس از آن در بخش Follow People گزینه‌ Contacts را انتخاب کنید.

چنانچه از قبل اجازه ی دسترسی به شماره تلفن هایتان را به این برنامه نداده باشید برای ورود به این قسمت اینستاگرام از شما برای دسترسی به مخاطبین اجازه میگیرد و شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید.

حالا شما به تمامی اکانت های اینستاگرامی که شماره ی تلفنشون رو در تلفن همراهتون ذخیره دارید دسترسی پیدا می کنید.

و البته نکاتی برای ورود سریع‌تر به اکسپلور اینستاگرام

در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی، ورودبه صفحه جستجو(اکسپلور) اینستاگرام افراد، مانند قرار گرفتن در تبلیغات تلویزیونی در یک ساعت پربیننده و یا قرار دادن یک بیلبورد، درست در محیط خانه مشتری هدف شما است. به عبارت ساده، صفحه اکسپلور اینستاگرام شمارا رودررو با بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

صفحه ی اکسپلور اینستاگرام می تونه یکی از مهم ترین قسمت های حائز اهمیت کسب و کار یا صفحه ی اینستاگرام هر برندی باشه, به این دلیل که اگر شما موفق شوید پست های مهم برند یا اکانتتون را در اکسپلور نگه دارید یا به عبارتی اصلا آن را به اکسپلور وارد کنید انگار که مهر و امضای یک گارانتی همیشگی پای صفحه اتون خرده, فکر کنید در هر چند ثانیه یک کاربر پست شما را لایک, ذخیره, نگاه یا منتشر کند مسلما انفجاری برای برند شما رخ میدهد. ازآنجاکه اینستاگرام ماهانه حدود 800 میلیون کاربر را میزبانی می‌کند و 60 درصد از آن‌ها هرروز فعال هستند، دانستن نحوه نفوذ به صفحه اکسپلور می‌تواند کلید شما برای ورود به دنیایی از فالوورهای متعهد و ارزشمند باشد.

چرا اکسپلور اینستاگرام ، برای رشد برند شما اهمیت دارد؟

به عبارت ساده، صفحه اکسپلور اینستاگرام دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌دهد که شرکت شما میخواهد به وسیله ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی به آن دست پیدا کند.

اگر استراتژی پایدار موندن در قسمت اکسپلور اینستاگرام را یاد بگیرید و تقریبا بتوانید 80% از پست های خود را در این قسمت بگنجانید قطعا شما دارنده ی کلید طلایی برای یک برند طلایی هستید و درب محیطی با توانایی فروش محصولات جدید، کسب مشتریان جدید و ارتباط با مخاطبان گسترده‌تر، را برای خود باز خواهید کرد.

درنهایت، نفوذ به صفحه جستجو یا اکسپلور به شما کمک می‌کند که نحوه صحیح صحبت کردن با مخاطبان خود را کشف نمایید. بعدازاین، محتوایی که در این برگه ظاهر می‌شود، بستگی به چگونگی ارتباط مشتری هدف شما با این برنامه دارد. ازآنجا که اینستاگرام حدود 95 میلیون عکس باارزش از اطلاعات مصرف‌کنندگان برای جستجو در هرروز دارد، دقیقاً می‌داند چگونه مارک‌های مناسب را به افراد مناسب متصل کند. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که در الگوریتم قرار بگیرید.


6 روش برای برند شدن در سوشیال مدیا

شاید در گذشته کسب و کار های پدرهایمان به گونه ای بوده است که در مغازه یا حجره های خود به کسب و کار و داد و ستد می پرداختند و امروزه نیز خیلی از مردم در ادارات و شرکت ها کار می کنند.
نوعی دیگر از کسب و کار، کسب و کار اینترنتی است که با پیشرفت پلتفرم ها و اینترنت این نوع از مشاغل جای خود را بین مردم پیدا کرده و کسانی هستند که از این راه درآمد های میلیاردی بدست می آورند.
مطعناً شما عزیزان در شبکه های اجتماعی یا همان سوشال مدیا ها فعالیت داشته اید.

social media
هدف ما از سوشال مارکتینگ فروش مستقیم کالای خود نیست که البته بسیاری این کار را نیز انجام می دهند ولی قدرت سوشیال مدیا بیشتر از این حرف ها است.
شبکه های اجتماعی به دلیل رایگان بودن مخاطبان بسیاری دارد و بستر خوبی برای تبلیغات خود است و همچین می تواند در سئوی سایت شما تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

مطالب مرتبط : ۱۱ قدم برای داشتن یک کسب و کار موفق

۱٫  جامعه ی هدف خود را بشناسیم

در قدم اول سعی کنید جامعه ی هدف خود را بشاسید. برای مثال اگر شما در اینستاگرام مشغول تبلیغات و مارکتینگ هستید مطمعناً دنبال لایک و فاوور هستید و برای این کار هزینه پرداخت می کنید.
ولی این را نباید فراموش کرد که اگر ما ۱۰۰ کاربر هدف را فالوو کنیم خیلی بهتر از ۱۰۰۰ کاربری هست که همینطور فالوو کرده ایم چون به مرور زمان این کاربران از پیچ ما خواهند رفت. پس پیدا کردن جامعه ی هدف از مهترین روش های سوشیال مارکتینگ است و با تبلیغات درست خود می توانید این کاربران را افزایش دهید و برند خود را معرفی کنید.

۲٫  به نیاز های مخاطب هایمان توجه کنیم.

همانطور که گفتیم شناخت جامعه ی هدف بسیار مهم است. محتوای تولیدی برای شبکه های اجتماعی باید به گونه ای باشد که مخاطبمان را راضی نگهداریم یعنی دقیق باید آن چیزی را که از ما انتظار دارند را مهیا کنیم.حالا شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه بفهمیم کاربر راضی بوده است. در جواب باید بگوییم که برای مثال در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام می توان از تعداد لایک و کامنت ها فهمید که کاربر از چه موضوعی بیشتر خوشش آمده است. یا اینکه می توان نظرسنجی گذاشت که آیا کاربر راضی بوده است یا خیر.

۳٫  خوراک خبری منظمی داشته باشیم.

ساعتی که برای گذاشتن محتوای تولیدی خود انتخاب می کنید بسیار مهم است و بسته به جامعه ی هدف خود متفاوت است. درست انتخاب کردن این تایم بیش از ۳۵ درصد می تواند در بازده ی کار خود مفید باشد. این تایم می تواند برای مدیران بین ۶ تا ۸ صبح باشد یا برای جوانان بین ۱۰ تا ۱۲ شب باشد.

۴٫محتوی باید بروز و جدید باشد.

بروز بودن در سوشیال مارکتینگ از اصول بسیار مهم محسوب می شود.خودتان در طول روز چندین بار شبکه های اجتماعی خود را چک می کنید.
مخاطبتان نیز در طی روز چندین بار شبکه های اجتماعی خود را چک می کند و اگر ببیند از دفعه ی پیش که بازدید کرده است تغییری نکرده است دیگر به پیج شما سر نخواهد زد. برای راضی نگهداشتن مخاطبان بعضی اوقات لازم است در طول روز چندین پست گذاشت.

۵٫محتوای تصویری تولید کنید.

همیشه خود را جای کاربران قرار دهید مطمعناً شما به خواندن متن های طولانی علاقه ای ندارید و دوست دارید خبر یا متن را خلاصه و مفید بخوانید. کاربران نیز همین نظر را دارند و به دنبال محتوایی هستن که خلاصه و مفید باشد. متن به تنهایی نمی تواند کاربران را راضی نگاه دارد.
عکس ها، فیلم ها و مقایسه های آماری می تواند برای کاربر خوشایند باشد چرا که با یک نگاه کردن می تواند اطلاعات زیادی را بدست آورد. کاربران با صرف زمان کوتاهی همه ی اطلاعات لازم را از عکس و فیلم ها بدست می آورند.

۶٫ از افراد متخصص در حوزه ی سوشیال مدیا مارکتینگ کمک بگیرید.

خیلی بی رودربایستی بگوییم که اگر برای این کار افراد متخصص یا واحدی مجزا نداشته باشید نمی توانید در این حوزه رقابتی خوب داشته باشید. شما می توانید هم شبکه های اجتماعی خود را بروزرسانی کنید و هم کار های دیگر خود را انجام دهید. توصیه ی ما این است که از افراد متخصص و ماهر برای این کار استفاده کنید.

منبع:اینجا


آموزش ثبت نام در اینستاگرام

ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت‌ترین عضویت‌های موجود در اپلیکیشن‌های اجتماعی است. در همان ورود اول، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اکانت خود را برای ورود به اکانت وارد کنید. اگر این اولین مراجعه‌ی شما است، می‌توانید با لمس گزینه‌ی Sign Up و سپس Signup with email or phone number وارد صفحه‌ی ساخت اکانت شوید تا با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود، در برنامه ثبت نام کنید. اگر از روش ایمیل استفاده کنیدT می‌توانید بدون تأیید لینک فعال‌سازی، وارد اینستاگرام شوید. اما اگر شماره تلفن را وارد کنید ابتدا باید کد تأیید را که به شما پیامک شده است در برنامه وارد کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.

  • در مرحله‌ی بعدی از شما خواسته می‌شود تا نام کامل خود (دلخواه) و یک رمز عبور برای اکانت انتخاب کنید. بعد از تکمیل این بخش و لمس گزینه‌ی Next، به مرحله‌ی اصلی یعنی تعیین نام کاربری یا آی‌دی خواهیم رسید. آی‌دی مورد نظرتان را وارد کنید و بعد از تأیید آزاد بودن آن، به مرحله‌ی بعدی بروید.

  • در این بخش از شما خواسته می‌شود تا برای پیدا کردن دوستان احتمالی، اکانت خود را به اکانت فیسبوک متصل کنید. اگر به هر دلیلی تمایلی به انجام اینکار ندارید گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید تا به مرحله‌ی آخر ثبت نام وارد شوید.

  • در این بخش اینستاگرام مخاطبان شما را اسکن می‌کند و هر شخصی که اکانت اینستاگرام داشته باشد (با این شرط که شماره تلفن خود را در اکانت ثبت کرده باشد) به شما معرفی می‌کند تا در صورت تمایل او را فالو کنید. پیشنهادهای خود اینستاگرام نیز در تب جداگانه‌ای به شما نمایش داده می‌شوند تا با مرور محبوب‌ترین پیج‌های این شبکه، موارد دلخواه را فالو کنید.

کار تمام است. اکنون وارد محیط اینستاگرام شده‌اید. برای انتخاب عکس پروفایل نیز کافی است به پروفایل خود مراجعه کنید و با لمس طولانی روی عکس خام فعلی، یا مراجعه به بخش Edit You Profile عکس مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید.