اینستاگرم و میدیا

اینستاگرم را بیشتر بشناسید

اینستاگرم و میدیا

اینستاگرم را بیشتر بشناسید

آشناییت بیشتر با اینستاگرام و چگونگی فعالیت در آن

چرا اینستاگرام؟ چرا به این اندازه حائز اهمیت است؟ زیرا در تمام جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و البته با میزان استفاده ای که در ایران مشاهده میکنیم میتونه این شبکه رو به یکی از بهترین شبکه های اجتماعی آزاد و بدون فیلتر تبدیل کنه.

که البته تبدیل شده و همگی کم کم شاهد راه انداختن کسب و کارهای حرفه ای توسط این شبکه اجتماعی هستیم, که حتی در حال حاضر منجر به خرید و فروش صفحات این برنامه در میان مردم شده و همچنین تشکیل پلتفرم هایی همانند socialtradia که در این راه شما را تنها نخواهند گذاشت و به آسانی شما را با این مارکت آشنا خواهند کرد و به کابران خود این اجازه را میدهد که خیلی راحت در این پلتفرم خود را نشان دهند.

بنابراین بیاید برای استفاده بهتر و نتیجه مغلوب تر با قابلیت های جدید این شبکه ی اجتماعی بیشتر آشنا شویم.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام به وسیله شماره موبایل

اینستاگرام با اضافه کردن بخشی در قسمت تنظیمات جزئیاتی ایجاد کرده که کاربران بتوانند از طریق شماره تلفن یکدیگر را پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، با گسترش فناوری و شبکه های اجتماعی، افراد دیگر می‌توانند به راحتی دوستان قدیمی و یا هم‌کلاسی های خود را پیدا کنند.

همه ی ما دوستان یا آشنایانی داریم که اسم اکانتشون را به شکل مستعار یا به شکل های مختلف نام گذاری می کنند و وقتی که ما برای پیدا کردنشون اسم آنها را بررسی می کنیم چیزی پیدا نمیکنیم بنابراین اینستاگرام گزینه ای را برای حل این مشکل به قسمت پروفایل اضافه کرده است که بتوانید از طریق شماره تلفن آن ها به اکانت اینستاگرامشون دسترسی پیدا کنید.

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن مراحل زیر را به ترتیب باید انجام داد:

نرم افزار اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید.(قسمتی که پست های به اشتراک گذاشته شده ی خود را مشاهده میکنید)

بالای صفحه علامت (سه نقطه در اندروید و آچار در آیفون) را لمس کنید.

پس از آن در بخش Follow People گزینه‌ Contacts را انتخاب کنید.

چنانچه از قبل اجازه ی دسترسی به شماره تلفن هایتان را به این برنامه نداده باشید برای ورود به این قسمت اینستاگرام از شما برای دسترسی به مخاطبین اجازه میگیرد و شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید.

حالا شما به تمامی اکانت های اینستاگرامی که شماره ی تلفنشون رو در تلفن همراهتون ذخیره دارید دسترسی پیدا می کنید.

و البته نکاتی برای ورود سریع‌تر به اکسپلور اینستاگرام

در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی، ورودبه صفحه جستجو(اکسپلور) اینستاگرام افراد، مانند قرار گرفتن در تبلیغات تلویزیونی در یک ساعت پربیننده و یا قرار دادن یک بیلبورد، درست در محیط خانه مشتری هدف شما است. به عبارت ساده، صفحه اکسپلور اینستاگرام شمارا رودررو با بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

صفحه ی اکسپلور اینستاگرام می تونه یکی از مهم ترین قسمت های حائز اهمیت کسب و کار یا صفحه ی اینستاگرام هر برندی باشه, به این دلیل که اگر شما موفق شوید پست های مهم برند یا اکانتتون را در اکسپلور نگه دارید یا به عبارتی اصلا آن را به اکسپلور وارد کنید انگار که مهر و امضای یک گارانتی همیشگی پای صفحه اتون خرده, فکر کنید در هر چند ثانیه یک کاربر پست شما را لایک, ذخیره, نگاه یا منتشر کند مسلما انفجاری برای برند شما رخ میدهد. ازآنجاکه اینستاگرام ماهانه حدود 800 میلیون کاربر را میزبانی می‌کند و 60 درصد از آن‌ها هرروز فعال هستند، دانستن نحوه نفوذ به صفحه اکسپلور می‌تواند کلید شما برای ورود به دنیایی از فالوورهای متعهد و ارزشمند باشد.

چرا اکسپلور اینستاگرام ، برای رشد برند شما اهمیت دارد؟

به عبارت ساده، صفحه اکسپلور اینستاگرام دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌دهد که شرکت شما میخواهد به وسیله ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی به آن دست پیدا کند.

اگر استراتژی پایدار موندن در قسمت اکسپلور اینستاگرام را یاد بگیرید و تقریبا بتوانید 80% از پست های خود را در این قسمت بگنجانید قطعا شما دارنده ی کلید طلایی برای یک برند طلایی هستید و درب محیطی با توانایی فروش محصولات جدید، کسب مشتریان جدید و ارتباط با مخاطبان گسترده‌تر، را برای خود باز خواهید کرد.

درنهایت، نفوذ به صفحه جستجو یا اکسپلور به شما کمک می‌کند که نحوه صحیح صحبت کردن با مخاطبان خود را کشف نمایید. بعدازاین، محتوایی که در این برگه ظاهر می‌شود، بستگی به چگونگی ارتباط مشتری هدف شما با این برنامه دارد. ازآنجا که اینستاگرام حدود 95 میلیون عکس باارزش از اطلاعات مصرف‌کنندگان برای جستجو در هرروز دارد، دقیقاً می‌داند چگونه مارک‌های مناسب را به افراد مناسب متصل کند. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که در الگوریتم قرار بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.