اینستاگرم و میدیا

اینستاگرم را بیشتر بشناسید

اینستاگرم و میدیا

اینستاگرم را بیشتر بشناسید

ارسال بار از کانادا به ایران با توجه به ممنوعیت های کنونی چگونه امکان پذیر است؟

مسئله ی مهاجرت و یا سفر به دلیل دیدن خانواده و یا فرزند و یا حتی دیدن کردن از کشورهای زیبا و مهاجر پذیر امری بسیار شایع است که به تازگی بیشتر هم شده چه بسا آنکه کشورهایی چون کشورهای اروپایی و آمریکایی به تازگی نیروهای مهاجر تحصیلکرده جذب میکنند و به همین منظور برای نیروهای تحصیلکرده خدمات و تحصیلات ویژه ای را ارائه می دهند.

بنابراین بابت مسافران زیادی که از اقشار و شهرهای گوناگون ایران به این کشورها مسافرت میکنند اغلب نیروهای کار و یا تحصیلکرده هستند.

کشور کانادا در قاره آمریکا قرار دارد . این کشور که در شمال ایالات متحده ی آمریکا واقع گردیده است ۱۰ استان دارد و مرکز این کشور ( کانادا ) آتاوا نام دارد .


مونترال , ونکوور و تورنتو از شهرهای معروف کشور کانادا می باشند . ناگفته نماند که شهرهای ذکرشده جز شهرهای ایرانی نشین هم می باشند . بیشتر ایرانی هایی که از اقشار مختلف به کشور کانادا مسافرت می کنند این شهرها را برای ساکن شدن خود و خانواده ی خود انتخاب می کنند . با اینکه ایرانیان بیشماری مقیم این کشور می باشند ولی هر سال بر تعداد ایرانیان مقیم کشور کانادا افزایش می یابد . به همین منظور یکی از مسائل بسیار مهمی برای کسانی که تمایل دارند به کشور کانادا سفر کنند این است که چگونه باری را از کانادا به ایران بفرستند.

اما در حال حاضر مبنی بر تحریم های وارد شده نسبت به ایران ارسال بار به همان میزان که در گذشته بوده است نیست, اغلب راه ها برای ارسال سخت یا غیر ممکن شده اند جز ارسال بار با مسافران که مطمئن هستیم اگر با baste.co آشنا شوید دیگر دغدغه ای مبنی بر این بابت نخواهید داشت.

نحوه ی ارسال بار از کانادا به ایران به شکل است؟

حالا وقتشه که براتون توضیح بدیم که به چه صورت میتوانید دوباره کالای خود را در امنیت کامل و به راحت ترین شکل ممکن به دست آشنایان و یا خانواده ی خود برسانید.

 با رفتن یک مسافر از کانادا به ایران صورت میگیرد و فقط کافیست درbaste.co ارسال

هر زمانی که قادر بودید و دسترسی داشتید به سایت ما مراجعه کنید.

خوب در ابتدا نیاز است بسته ی خود را لیست کنید یعنی برروی  Add Free Listing کلیک 

کنید و فرم مورد نیاز برای لیست کردن بسته ی ارسالیتون را پر کنید و حتما توجه داشته باشید که توضیحات را دقیق و کامل وارد میکنید, خوب حالا لیست شما آماده است و در انتها در سایت ما ذخیره باقی میماند, که شما در چه بازه ی زمانی از کدام منطقه کانادا به کدام شهر ایران میخواهید بسته خود را ارسال کنید, و اما در این قسمت میتوانید میزان هزینه ای که برای ارسال بستتون در نظر دارید هم ثبت کنید. به طور مثال من یک نامه برای ارسال به ایران لیست میکنم و 20$ برای کسی که با بردن نامه من به ایران موافقت کند در نظر میگیرم.

حال همه چیز برای ارسال بستتون آماده است فقط کافیست مسافران عزیزی که از کانادا به ایران سفر میکنند فرم های لیست شده ی سایت baste.co را ببینند یا سرچ کنند و اگر بسته ای مطابق با  

زمان پروازشون به ایران بود با شما تماس بگیرند, صحبت های تکمیل تری درمورد کالا و یا هزینه انتقال بسته شما به ایران داشته باشید و به همین راحتی با امنیت کامل دوباره بتوانید بسته خود را به ایران ارسال نمایید.